2009. szeptember 23., szerda

Új Dub Garden felvétel: Gun Shot Storm - Busa Pista és Mr. P. version

ma elküldtem busa pistának az egyik kész riddimemet, hogy hallgassa meg és, ha van rá ötlete karattyoljon rá. előtte pár órával megkértem mr.p.-t, hogy rakjon rá egy hammond orgona sávot.
pistának egyből beugrott a szöveg, amiben megénekli élete történetét. itthon mindenzt összekevertem, helyére raktam és egy kicsit effekteztem. krsa melodimaker című gyerekkori játékhangszerével játszottam fel a billentyű szólamot az üres eredeti riddimre. kellemes melankólikus rub-a-dub-hop sláger :)

köszi gyémánt tata, köszi mr.p


gun shot storm busa pista version

gun shot storm - mr. p version download

3 megjegyzés:

  1. elég jó mind a kettö:D nagyon teccik:D beis rakom a saját zenei táramba . Jahmal

    VálaszTörlés
  2. jó a gitárod lacabá! köszi :)


    nemsokára jön a kemon version

    VálaszTörlés