2009. szeptember 25., péntek

Új Dub Garden felvételek: Backstage Dub

kb. egy hónapja a fejembe mászkált már hetek óta egy basszus menet és szerencsémre a próbatermünk pihenőjében ott lógott egy pár barátom. miután megmutattam a riddimet, azon nyomban rögzítettük a felvételt.
darta wada (t-rex riders) bass, no sick (t-rex riders, another day énekes) didjeridoo, tom (t-rex riders, another day) dob én most itt csak gitároztam. krsa-tól kaptam régebben "ének" hangmintákat, ezekből kiválogattam egy párat és rákevertem a felvételre. kicsit megkevertem az egészet, majd megcsináltam a soundot és beduboltam.
download

később ezt megmutattam a pasos kollegáimnak és bejött nekik. miután diósdon éppen az új paso lemez utolsó felvételeit rögzítettük és volt egy kis időnk, megmutattam a többieknek a riddimet és felvettünk. ami ebben nagyon jó, hogy jánosi béla bácsinál diósdon az utolsó mohikánként szalagra rögzítünk mint a régi szép időkben. megjegyzem, hogy még mindig ezzel az 50 éves analóg technikával készült felvételek szólnak a legjobban. megkaptam a felvételeket sávonként és röpke 40 órás melóval megcsináltam nagyjából a nótát.
a track, ha jól sikerül felkerül az új paso lemezre. addig is egy kis izelítő belőle:
download

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése