2009. szeptember 22., kedd

mixeim

először rádióknak készítettem előre gyártott műsorokat és ebből jött az ötlet, hogy házibulikra és az ismerőseimnek is nagyszerű ajándék egy-egy előre kitalált mix, ráadásul nagyon kellemes kikapcsolódással járó feladat. (és néha lehet lógni is a melóból a dj pult mögött)

Reggae Train mix
egy kizárólag vonatokról, vonatozásról szóló összeállítás. '60-as '70-es évek jamaica ska, rocksteady, lover's rock, reggae.
download

Franco Nero mix
ez a rövid összeállítás a franco nero c. remek korai reggae nóta és a verziói összakapcsolásából áll.
download


Skalipso mix
count owen kiváló calypso és ska előadó volt. érdekes sajátossága, hogy a fúvós szekció nélkül készültek a felvételek. különböző előadóktól igyekeztem úgy összerakni a cuccot, hogy a ska stíluson belül teljesen hallható legyen a calypso zene is. igen jó tánczene abból az időszakból amikor jamaicaban a calypso, mento és az amerikai rythm and blues hatására kialakult a ska.
download



Michigan & Smile rub-a-dub mix
nagyon kedvelem a rub-a-dub stílust. van akit kiborít a monotonítása, de nekem jól esik.
egyik kedvenc előadó párosom felvételeit kevertem össze egy anyaggá.
download


Dub Conference In London mix
csináltam egy 25 perces mixet a simeons egyik remek albumából. kicsit megkutyultam és raktam rá plusz effekteket. A '70 es évek vége tipikus uk dub.
download

Franco Nero mix
a név magáért beszél. kattant reggae a 60as évek közepéből. face to face.
download


Beatles Tribute Reggae mix
szeretem a beatles-t is és a reggae-t is, így hát készítetem egy 3 részes 2 órás mixet.

download 1

download 2

download 3

Lone Ranger mix

a korai rub-a-dub style egy nagy előadója. A 45 perces old-school rub-a-dub mixem itt letölthető:
download



szépen sorjában rakosgatom majd ide a többit is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése